הרצאה על סרטן - למטפלים סיניים

"לנפץ את האבן ולהעלים את הסרטן"

ההרצאה מספקת כלים פרקטיים למטפלים כיצד לאפשר לגוף לרפא את עצמו ואיך לטפל נכון יותר בחולי סרטן

בהרצאה תגלו כלים להבנה של מנגנון המחלה בעיני הרפואה הסינית ותצאו עם כלים פרקטיים שבאמצעותם תוכלו להתחיל ולהבין איך לטפל בחולה סרטן בכלים שרובם כבר נמצאים ברשותכם.

מבין תכני ההרצאה:

התרשמותה של קרן עזו:

אני מטפלת ברפואה סינית כבר עשר שנים לכן הגעתי להרצאה של אהוד מעט סקפטית – אמנם אני מאמינה ביכולות הרפואה הסינית אבל טיפול בחולי סרטן נתפס אצלי כמשהו שעושים רק ״המאסטרים״, ואיך בארבע שעות מישהו ״יהפוך״ אותי למטפלת בחולי סרטן ?

אהוד הצליח, בזמן הכל כך קצר הזה, להחזיר לי את האמונה שהכלים אכן בידי ולהעמיק את ההבנה על מנגנון הסרטן בראיה הסינית והסביר הכל בצורה כל כך ברורה שבסוף טכניקות הטיפול נדמו פשוטות והגיוניות.

לא הכרתי את אהוד לפני כן ומאוד התרשמתי מעומק הידע שלו ברפואה סינית בכלל ובתחום האונקולוגי בפרט, מההבנה העמוקה של התהליכים ומהאופן שבו הסביר בפשטות נושא שנראה כל כך מפלצתי.

לסיכום ממליצה לכל מי שמפחד להגיד כן לחולי סרטן ללכת להרצאה הזאת, אני בטוחה שכל מטפל יצא ממנה עם ערך מוסף.


התרשמותה של מיה אביר:

השתתפתי בהרצאה הקודמת שאהוד העביר, בקהל היו גם אנשים שאינם מתחום הרפואה הסינית ואף כאלו שאינם מטפלים. אהוד הצליח להעביר את המושגים הסיניים ואת הראייה של הרפואה הסינית את מחלת הסרטן בצורה ברורה וציורית, השתמש בעולם מושגים מהטבע והסביר תהליכים פיזיולוגיים בצורה פשוטה ומעניינת, כך שגם מינשלא מהתחום הבין.

אני ממש ממליצה לשמוע את ההרצאה כי היא מעניינת, נותנת זווית ראייה חדשה על הטיפול במחלת הסרטן ואוהד מרצה עם הרבה הומור וכריזמה.