ערכה טבעית לילדים

ערכה טבעית לילדים- ערכת עזרה ראשונה

הקדמה
כפי שהכנו ערכה טבעית למבוגרים יש צורך גם בערכה טבעית לתינוקות וילדים. ערכה קטנה וזולה שתכיל מספר מוצרים שמניסיוני כמטפל וכאבא לשלושה ילדים ההיית ממליץ שיהיו בכל בית ויקלו על בריאות ילדכם ועל שגרת היום יום . הכלים שאני ממליץ עליהם טובים לילדים ותינוקות כאחד רק המינון שונה, אלא אם ציינתי אחרת. יש כמובן צורך להפעיל שיקול דעת ובכל חשש לפנות לרופא מערבי.
 כאבי בטן אצל תינוקות וילדים ילדים ותינוקות מפתחים כאבי בטן מסיבות רבות החל מלחץ נפשי ,מחלות וחיידקים ועד בקיעת שיניים וקפיצת גדילה.
פורמולה סינית בשם kang ning wan  או בשמה השניcuring מצוינת לבעיה זו ולהקלה מהירה. פורמולה של אלטמן בשם עיכולקס שהיא מיצוי של צמחים מערביים טובה אף היא.
גזים אצל תינוקות וילדים לתינוקות ועוללים מערכת עיכול שאינה מפותחת דיה ותזונה מסוגים שונים גורמת להם לגזים ונפיחות בבטן שיוצרת כאבי בטן,עצבנות ובכיינות רבה אצל הילד, בעיות שינה ואף הקאות. תה שומר סופח גזים ומקל על היציאות,חיידקים פרוביוטים לילדים יעזרו בעיכול האוכל ובהורדת רגישות אלרגית למזון.
עצירות אצל ילדים ותינוקות ילדים נוטים לסבול מעצירות כתוצאה מתזונה ,מחלות וחום גבוה או מצב רגשי כמו מעבר לגן חדש, אח שנולד וביקור אצל סבא וסבתא. אצל תינוקות יש חשיבות לא לתת מגוון רחב מדי של מזונות בו זמנית.
חליטה של זרעי קימל או פשתן תקל במצב של עצירות שהתחילה ללא הסבר. במצב רגשי כדי לתת טיפות רסקיו רמדי ובעצירות כרונית יש לתת פרוביוטיקה לילדים וחצי כוס חלב עז בבוקר
שלשול אצל תינוקות וילדים הוא מצב נפוץ אצל תינוקות וילדים הוא יכול להתפתח כתוצאה ממזון חדש ולא מוכר, ממחלה ובתינוקות כתוצאה מפקיעת השיניים אז השלשול יגרום לכוויה בישבן התינוק חשוב מאוד כאשר ילד משלשל לתת לו לשתות הרבה נוזלים בכדי למנוע התייבשות.. הפורמולה kang ning wan תעזור יחד עם פרוביוטיקה לילדים.
בקיעת שיניים אצל תינוקות נביטת שיניים היא מצב שמצביע על התפתחות מערכת העיכול של התינוק ומוכנותה לעכל מזונות נוספים. אך בקיעת שיניים גורמת לחום, ריור מוגבר,  עצירות או שלשול שיוצר כוויה באזור החיתול. כאבי חניכיים, נפיחות חניכיים ואי שקט אצל התינוק ואצלכם ההורים. שרשרת של אבני ענבר מורידה מאוד כאבי שיניים.קרם החתלה של וולדה מצוין לאדמומיות באזור החיתול כתוצאה מהשלשול.
נזלת אצל תינוקות וילדים אלרגיות למזונות ולחומרים בסביבת הילד ברונכיטיס, שפעת ומחלות החורף הם מהגורמים לנזלת .במידה והנזלת לא תטופל היא נוטה ליצור דלקות חוזרות ונשנות בדרכי הנשימה העליונות ואף דלקת ריאות. או ליצור סינוסיטיס, דלקת אוזניים או עיניים. יש שתי פורמולות שטובות לנזלת אצל ילדים
נזוקל של חברת מדיטף  ו BI YAN PIAN של חברת זן צמחים.שתיהן מצוינות לחיזוק מערכת החיסון ודרכי הנשימה העליונות וייבוש הנזלת. בכדי לעזור לילד לישון בלילה יש למרוח על גשר האף תערובת שמנים בשם אף קל של חברת מורז ניתן להשתמש בו גם בתינוקות ואפשר למרוח גם מסביב לעיניים והאוזניים בכדי למנוע דלקות.
שיעול אצל תינוקות וילדים שיעול עוזר להיפטר מחיידקים או מכל פולש זר למערכת הנשימה זהו כלי חשוב של הגוף במערך ההגנה על הראות אך לאורך זמן שיעול מעייף את הילד ומפריע לשינה .ניתן לתת תה מצמח הטימיה או תה צמחים שוויצרי של טננבלוט.
דלקת גרון אצל ילדיםיכולות להיות חיידקיות או ויראליות הבדיקה הינה ע"י משטח גרון. במידה ויש חיידק חובה לתת אנטיביוטיקה ואח"כ לתת פרוביוטיקה לשיקום מערכת העיכול.
אם יש דלקות גרון כרוניות לקחת סוכריות אקטיפלוס של פלוריס שאפשר לפורר בכפית ולתת לילד, או סוכריות אבץ למציצה.
מכות וחבלות אצל ילדים ותינוקות  כמההם רצים , נופלים, נחבטים ונפצעים ? אין הורה שלא מכיר את המצב שאתה יושב לכמה דקות להירגע ופתאום בום ! ואחריו בכי היסטרי שאתה רץ ובטוח  שסוף העולם הגיע. משחת טראומהיל מורידה את עוצמת הכאב ואת המפלס הדמעות בצורה כמעט מיידית, כמו כן היא עוזרת להחלמה מהירה של פצעים וחבלות.
סיכום
ערכה פשוטה של מספר מוצרים בעלות כספית נמוכה. תיתן בידך ההורה כלים לעזור לילדך בצורה מהירה ויעילה למניעת סבל, כאב ולעיתים הסתבכות מיותרת של בעיות פשוטות ויומיומיות שכל הורה ניתקל בהן. על כל שאלה בנושא המוצרים, או מענה לבעיות אחרות שבהם אתם נתקלים ורוצים לקבל מענה ולא להיות חסרי אונים אני מזמין אתכם ליצור עימי קשר.
קרא עוד: דיקור סיני

כתיבת תגובה